نمایش همه

نکات کاربردی میکسر FL Studio

نکات کاربردی میکسر FL Studio

آموزش نکات کاربردی میکسر FL Studio و سازماندهی کانالها.

آشنایی با بعضی شرت کاتهای کاربردی ،SEND کانال و ایجاد افکت مشترک، گروهبندی کانالها،کپی کردن افکتها و برگشت به حالت اولیه کانال در میکسر.

 

دانلود ویدئو

9 دیدگاه ها

  1. Avatar امید گفت:

    عالی چند تا از نکته هایی که گفتید واقعا به دردم خورد .ممنون

  2. Avatar حسین گفت:

    سلام آقای شهبازی ممنون که کانال تلگرامی راه اندازی کردین

    • Avatar ادمین گفت:

      سپاس از شما.امیدوارم مورد استقبال دوستان قرار بگیره تا هر چه زودتر در اون ویدئوهایی که نکته های کلیدی رو بیان می کنه قرار بدیم.

  3. Avatar amir گفت:

    مرسی آقای شهبازی

  4. Avatar zaniar گفت:

    استاد شهبازی درود بر شما که اینقدر صادقانه آموزش میدین ….خدا خیرتون بده ….همیشه دعاتون میکنیم…

  5. Avatar بهنام گفت:

    سلام به واقع کیفیت آموزش و بیان شما برتری مشخصی داره به نصبت همه سایتای دیگه

  6. Avatar مهرداد گفت:

    ممنون از آموزش های کاربردی و عالی شما در جهت رشد و پیشرفت موسیقی

  7. Avatar امیر گفت:

    درود بر جناب شهبازی. بنده نوازنده ویلن هستم و مدتهاست که در تلاشم تا با نرم افزارهای مختلف و تمرین و انالیز مباحث صدا و میکس به صدای مورد علاقه خودم دست پیدا کنم ولی تا امروز که فروردین ۹۸ است بیشتر به صورت تجربی و کاملا ناشیانه به این کار میپرداختم. هرچند که از همون ابتدا هم گرایش به میکس اصولی و علمی داشتم اما کمبود امکانات و فضای مناسب باعث می شد که زیاد جدی تلاش نکنم. یک نکته هم عرض کنم که بنده شغلم تدریس است و کار میکس و صدا رو صرفا برای استفاده شخصی و انفرادی خودم میخواهم. مدتی بود که از میکس کارهای خودم نا امید شده بودم تا اینکه به طور اتفاقی با سایت بینظیر شما اشنا شدم و جانی تازه گرفتم و با دیدن کلیپهای تصویری که شما زحمت کشیدید و به صورت رایگان به اشتراک گذاشتید، احساس بسیار خوبی نسبت به میکس و مستر پیدا کردم و حتی علاقه مند شدم که از پایه شروع کنم به مطالعه و پژوهش و بسیار مشتاق شدم که این کار راهرچند در سطح کم و اماتور، اما به صورت اصولی انجام بدم. بنابراین رفتم سراغ کتابهایی که در سایت گذاشتید و با اشتیاق فراوان دانلود کردم.
    به همین خاطر این چند خط توضیحات رو نوشتم که بتوانم در اخر از شما بزرگوار تشکر و قدردانی کنم. سپاس فراوان از شما جناب شهبازی که این امکان را برای همه مردم علاقه مند فراهم کردید. امیدوارم که پاداش این کار خیر را در بیشترین اندازه ممکن از خداوند حکیم دریافت کنید. برای شما انسان شریف و هنرمند ارزوی سلامتی و شادمانی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *